Adoptia CRM pe piata locala pare a intra pe un trend ascendent si probabil de anul viitor genul acesta de proiecte vor fi mai numeroase, mai ales ca atat Microsoft cat si Oracle fac un push masiv printre parteneri.
CRM functional la Banca Transilvania
Clujenii au implementat Microsoft Dynamics CRM integrat cu o aplicatie call center Siemens. Proiectul a intrat in producție de cateva luni insa nu e finalizat, identificarea apelantului si corelarea automata cu baza de date nefiind inca functionala. Clientii BT ar trebui sa simta deja imbunatatirea suportului mai ales prin reducerea considerabila a timpului de activare a unor servicii ( internet banking, carduri etc) si prin faptul ca operatorii le cer mai putine date de identificare.
Adoptia CRM pe piata locala pare a intra pe un trend ascendent si probabil de anul viitor genul acesta de proiecte vor fi mai numeroase, mai ales ca atat Microsoft cat si Oracle fac un push masiv printre parteneri.
Adoptia CRM pe piata locala pare a intra pe un trend ascendent si probabil de anul viitor genul acesta de proiecte vor fi mai numeroase, mai ales ca atat Microsoft cat si Oracle fac un push masiv printre parteneri.