Wednesday, June 4

Moda CRM

Din pacate nu este vorba de o moda a implementarilor de CRM ci doar a scrisului despre si mai ales a scrisului dupa ureche sau traducand texte anglo-saxone cu Google. Inteleg interesul pentru un segment de aplicatii dar nu inteleg lipsa de interes in abordarea mai profunda a subiectului. Cu traduceri dupa ureche si compilatii de texte si concepte neintelese si nedigerate nu cred ca se vrea lamurirea unui subiect ci doar atragerea atentiei vendorilor.
Ce articole am mai gasit:
CRM in care se vorbeste de abordarea SOA, CRM care este o interconectare intre tehnologia proprie afacerilor cu cea a resurselor umane, o varza totala intre CRM si SFA, CRM in care se vorbeste de consolidarea si achizitia Business Objects, Cognos si Hyperion, articole care persista in confuzia de a da ca valoare a pietei datele IDC-ului pt EAS etc!!!. Nu mai dau exemple,poate doar la cerere, ca deja ma evita unele persoane la conferintele de presa.
Stimati colegi de breasla, scrieti, ca e bine sa scrieti, dar mai si documentati-va si incercati sa INTELEGETI ce scrieti.