Monday, June 2

Cum sa concediezi pe cineva?

Am avut in MW constant in ultimii 2 ani o rubrica de Resurse Umane, sustinuta de Valentina Neacsu de la iTex. ( blog-ul ei aici). Subiectele au fost multiple si de interes: recrutare, motivare/demotivare, bonusuri, mercenariat....utile daca te intereseaza subiectul, din pacate nu am avut niciun topic despre ,,concedieri,,. Să fie acesta un subiect lipsit de farmec...daca tot pleaca omul...mai conteaza cum?
Am fost pus in situatia, de fapt mi-am asumat-o, de a spune unui om ca trebuie sa plece din echipa ( asta daca a facut ever parte din ea), i-am spus la modul cat se poate de direct dar am avut o serie de remuscari mai ales dupa ce am citit pe blogul incriminatului un mesaj lipsit de speranta si orizont.Nu sunt un tip extrem de scrupulos si nu cred ca venim la birou sa ne facem prieteni dar totusi... La indemnul si cu sprijinul unu coleg am decis sa ii intindem o mana de ajutor, fiind evident si pentru el ca nu eu eram decidentul aspectelor financiare din companie. I-am dat ceva de facut dar am ajuns in situatia sa ma umplu de reprosuri de genul: diurna nu i-a ajuns si de taxi, nu poate sa puna diacritice la articole, ar fi facut mai mult dar nu i-am dat eu suficiente stiri etc. Una peste alta am ajuns sa regret. Ar fi fost mai bine sa-i trimit doar un email sec si de a doua zi sa rog adminul sa-i stearga toate conturile de acces?