Tuesday, September 5

Euroweb creste cu 20% in primul semestru al anului

Euroweb România (parte a grupului Turk Telekom International) a anuntat cresterea cifrei de afaceri cu 20% pe primele sase luni ale anului 2017.  Pe lângă divizia „Wholesale” care a avut o contribuție însemnată, divizia business-to-business Euroweb s-a adresat activ clienților cu centre de date, integratori IT și din industria BPO/Call Center. Totodată, compania a atras clienți noi pe segmentul ICT/Cloud, oferind soluții de virtualizare, servere dedicate, stocare și back-up de tipul „disaster recovery” și „business continuity”, dar si comunicații unificate si servicii Managed Wi-Fi. La cele de mai sus au contribuit și deschiderea centrului de date din Bucuresti, cât și modernizarea centrului de date din Timișoara, ajutând totodată și la consolidarea operațiunilor regionale.

Euroweb România și-a întărit prezența în teritoriu, având în prezent 27 de puncte de prezență și modernizând principalele noduri de rețea. Astfel, în București, Iași, Timișoara și Cluj-Napoca capacitățile de rețea au crescut de la 1Gbps la 10Gbps. Treptat, au fost upgradate echipamentele active de retea, compania bazându-se pe routere de tip Juniper și Cisco. Euroweb România derulează parteneriate strategice cu Cisco și Bitdefender în domeniul soluțiilor de tip IT&C.

Peste 90% din conexiunile contractate sunt pe fibră optică. Infrastructura operată în prezent în România totalizează 6000 de km de fibră optică. Euroweb are 6 puncte de interconectare la frontieră, în Bors, Nadlac, Jimbolia, Giurgiu, Negru Voda si Ungheni. Fiind parte a grupului Turk Telekom International, Euroweb are acces la o infrastructură de peste 40.000 km de fibră optică, dispunând de atuuri comerciale în interconectarea cu regiunea balcanică, Orientul Mijlociu și Caucaz. In mod curent Euroweb România are pste 1000 de clienti de business si 80 de angajați, dintre care 50% asigură suportul și consultanța tehnică pentru rețeaua Turk Telekom International.