TotalSoft a lasat o noua platforma de prezentare a
produselor sale. Charisma.ro pune la dispozitia clientilor si prospectilor informatii complete despre sistemul software
integrat Charisma Business Suite. Noutatea sta in abordarea vizitatorului din trei perspective: industria din
care face parte, rolul ocupat in organizatie, tip de produs/tehnologie.
O componentă importantă a platformei
o constituie secțiunea dedicată referințelor și clienților
Charisma. Aceasta pune la dispoziția vizitatorului studii de caz pentru mai multe proiecte derulate de TotalSoft împreună cu clientii relevanți
din diverse industriii. (Mercedes, Lukoil, Mediplus, MegaImage, Carrefour etc). TotalSoft a fost o companie foarte atenta la referinte si imi aduc aminte ca Liviu Dragan (CEO) spunea frecvent ca pentru ei „referintele vand cel mai bine”. Pe aceasta logica, TotalSoft a fost si printre primele companii romanesti care au organizat un eveniment de genul „customer day”.
Complementar, platforma oferă clienților si
acces la servicii post
implementare și suport tehnic. Customer Service Portal mai face trimitere si la update-uri legislative, informări periodice privind noi
funcționalități în produs, customer survey si feedback online.