Friday, October 14

Jack Wolfskin Helium Down, merită banii?

Jack Wolfskin este un brand care mi-a placut intotdeauna, in ciuda preturilor relativ mari si a disponibilitatii relativ reduse in Romania. Sportvirus.ro care este importatorul oficial are totusi o gama restransa de produse si una foarte limita de marimi. Mai mult, au inchis magazinul de la Sala Palatului, unde se putea vedea si proba diverse modele.

In toamna anului trecut, impresionat de culori si de plasarea in Top 10 „down jackets” am cumparat o geaca Jack Wolfskin Helium Down, de la magazinul amintit anterior. Mi-a superplacut culoarea, dar la fel de impresionante sunt si greutatea, calitatea fermoarelor, protectia termica etc.
Fisa tehnica indica:
- 400 gr pentru masura M
- 700 densitate puf
- water repellent (adica tine la o ploaie mica)
- gluga (merge si peste casca)
- fermoare YKK

Dupa un sezon de purtat, impresiile sunt bune, insa cu precadere la nivel de look si design. Jack Wolfkskin Helium Down arata in primul rand bine. Caracteristicile „tehnice” nu sunt la fel de impresionante, adica am avut jackete cu puf ceva mai calduroase. Ce mi-a displacut total este ca, dupa prima curatare (cu apa, la o curatatorie de mall) am remarcat ca materialul s-a tocit, pe interior,  in zona de contact cu pantalonii.

Concluzii: Jack Wolfskin Helium Down este o jacketa frumoasa, extrem de usoara, cu desing minimalist, buna de purtat atat in scenarii urbane cat si montane. In culori vii, se murdareste insa foarte repede, iar materialul nu este foarte rezistent. Una peste alta, un produs relativ scump, care ar fi putut fi ceva mai bun. Dar, ca peste tot, brandul se plateste.