Ieri seara intr-un pub de la Curtea Veche,
DolceSport si-a lansat noua identitate vizuala, insa dincolo de logo and stuff, rebranding-ul aduce si schimbari de echipa, grila, abordare etc. Ca practicant de sport, mai mult decat consumator de TV, mi-a placut ce a spus Vlad Enachescu despre planurile DolceSport de a scoate oamenii din fata televizorului pentru a face si alta miscare decat cea cu telecomanda. (foarte cool pentru un om de televiziune) Prin urmare, DolceSport va initia o serie de actiuni pentru promovarea sportului si a miscarii in aer liber, actiuni ca caracter de masa insa derulate cu ajutorul profesionistilor: sportivi, antrenori, nutritionisti. Primul eveniment de acest gen va fi ,,Ora de sport,, undeva pe la mijlocul lunii iunie in Parcul Copiilor din Tineretului, insa intalnirea va fi replicata in principalele orase ale tarii.
La nivel de competitii transmise, DolceSport are in grila: UEFA EURO 2012, Jocurile Olimpice, Champions League (pana in 2015), Liga 1, NBA. Ovidiu Ghiman de la Romtelecom, care insa gestioneaza si business-ul Dolce, a spus ceva si despre Formula 1 insa a sunat mai mult ca o promisiune :)
|
noul logo, mai 3D oriented |
DolceSport a fost prima experienta de televiziune a Romtelecom (2010), care s-a multiplicat rapid cu DolceSport 2,3 si 4 + DolceSportHD si care in mod curent este un serviciu despre care 82% din romani au cunostinta. Evenimentul in sine a fost fain, discutii interesante pe persoane pe care le stiam dar si cu ceva lume pe care nu o stiam, l-am salutat pe Rednic, unul dintre antrenorii romani care imi plac cel mai mult..... :)