La avantaje ar fi de trecut: vizibilitate foarte buna datorata pozitiei inalte la volan, garda la sol suficient de mare cat sa urci orice bordura fara probleme, interior bine structurat cu spatiu la picioare suficient si portbagaj ,,expandabil,, prin deplasarea banchetei. Un alt plus ar fi dimensiunea masinii, de doar 4,3 m, adica la nivelul unui hachback (VW Golf, spre exemplu despre care nimeni nu spune ca este o masina mare) ceea ce o face usor de manevrat si parcat si ii lasa fara argumente pe cei ce urasc SUV-urile in traficul urban.
Ce nu mi-a placut: nivelul de zgomot (datorat atat motorului cat si formei mai putin aerodinamice) raspunsul motorului in turatii ( complet diferit fata de 2.0 iVtec de pe Honda Accord ) inevitabila lipsa de stabilitate pe virajele stranse (previzibil insa pentru un SUV) si calitatea slaba a sistemului audio (la cat costa masina sigur se putea gasi ceva mai bun).
Pare o masina potrivita pentru o combinatie de mers la job prin trafic urban cu iesiri de weekend pe orice fel de drum si vreme. Estimez un consum de 11-12 urban si 6-7 extern.