Mai important, insa, ar fi scopul acestei intreprinderi. Pe scurt ar fi vorba de recunoasterea unor competente ale jurnalistilor de specialitate si initierea alaturi de cateva companii a unor sesiuni de ,,pregatire,, pe diverse tehnologii sau sectoare de activitate. Am remarcat atat la conferinte cat si in articole ca multi dintre colegii mai tineri nu stapanesc prea bine terminologia de specialitate, nu stiu categoriile mari de produse hardware sau software etc. Nu se pune problema sa devina specialisti insa cand si cunosti subiectul despre care scrii sau cel putin faci o adaptare a unui text, totul devine mai simplu si am evita formulari de genul ,, soft-ul sistemului de operare,,. Microsoft si Orange au avut in trecut cateva evenimente in care au explicat presei anumiti termeni insa atat oamenii cat si tehnologia se schimba, iar acest demers ar trebuie sa fie unul on going. Mai mult, mi se pare ca am face mai usoara si trecerea (fireasca) a unor astfel de colegi, din presa catre comunicare si poate unii posibili angajatori ar putea sa gaseasca prin asociatie candidatul ideal pentru un post de PR and stuff.
Asociatia va avea un site propriu si va fi prezenta activ pe LinkedIn. Noi detalii in curand.