Tuesday, May 19

In an de criza SAP aduce 18.000 de oameni la Sapphire

Se pare ca editia 2009 a Sapphire in Orlando/USA (cel mai important eveniment anual al celor de la SAP) a fost cea mai mare din toate timpurile, cu peste 18.000 inregistrati. Deci se poate si pe vremuri de criza. Am urmarit speech-ul lui Leo Apotheker, iar cuvintele cheie au fost ,,oportunitate,, si ,,decizii clare,,. S-a vorbit mult despre ,,clear,, si ,,clarity,, in asociere cu termeni ca ,,lider, companie, strategie sau decizie etc. Conceptul pe care SAP il propune pentru viitor este acela de ,,clear enterprise,, (intre noi fie vorba nu foarte inspirat , mai ales ca HP foloseste de ani buni termenul adaptive enterprise, iar IBM pe cel de globally integrated enterprise ) ceea ce ar reprezenta o companie ale carei obiective si strategie sunt foarte clare. De altfel, SAP a dezvoltat o intreaga strategie in jurul acestui concept: The Clear New World, un mediu de business bazat pe claritate in oricare activitate, claritate ce ajuta la optimizarea cash-flow-lui, la eliminarea ineficientei sau la adoptarea unor procese mai orientate catre client.