De ce oare cred unii că pot trece foarte ușor de la inscripționări de pixuri și tricouri la activitate de PR? Și dacă tot vor să facă asta e greu să mai și citească o carte sau să ceară un sfat?
Mai nou cine nu are ce face se ia de PR
Am primit astazi un comunicat de presă de la unii Medes Advertising pentru clientul Total Technologies, care m-a dat pe spate de râs. E zmeurica de aur a comunicatelor de presă: nu are header, nu are lead, nu are date de contact nici măcar diacritice nu are, e cel mai bun exemplu cum să nu faci un press release. La ei pe site apare si filosofia companiei ,,creativitatea crește leaderi de marcă,, :) .... migălos.
De ce oare cred unii că pot trece foarte ușor de la inscripționări de pixuri și tricouri la activitate de PR? Și dacă tot vor să facă asta e greu să mai și citească o carte sau să ceară un sfat?
De ce oare cred unii că pot trece foarte ușor de la inscripționări de pixuri și tricouri la activitate de PR? Și dacă tot vor să facă asta e greu să mai și citească o carte sau să ceară un sfat?