vineri, august 18

Angajatii eMag fura meserie de la americani

eMag a derulat un proiect numit Future 25, prin care 25 de angajati (castigatori ai unui concurs de lidership) au vizitat Silicon Valley pentru a invata direct din experienta unor companii ca Facebook, Google sau Naspers Ventures. Programul are ca scop identificarea angajatilor cu potential, pentru a fi pregatiti sa conduca eMag in viitor.

Selecția candidaților a început pe 21 iulie 2016 și s-a încheiat pe 6 septembrie 2016, în urma unui proces intens. Tinerii aflați la început de carieră, cu vârsta medie de 25 de ani și cu o experiență cuprinsă între 0 și 5 ani în eMAG, au intrat într-o cursă la capătul căreia au ajuns la San Francisco, iar în drumul lor au aflat cât de bine pot lucra unii cu ceilalți și cât de rapid se pot adapta pentru a lua decizii în situații inedite.

Ne-am dorit un program atipic și, mai ales, implicarea 100% a participanților încă din momentul aplicării din proprie inițiativă. Tinerii de acum își doresc totul, iar marele lor atu este că sunt curioși să afle cât mai multe despre subiectele de interes pentru ei. Expunerea la informație și tehnologie este în avantajul lor și credem că posibilitatea de a ajunge în San Francisco, acolo unde se inovează acum atât de mult, i-a făcut să-și dorească și mai mult să parcurgă cu succes fiecare etapă pe care a presupus-o Future 25”, a declarat Delia Sofonea, People Director eMAG.

Am încredere că tinerii care au absolvit programul de talente dezvoltat de noi au mari șanse să conducă pe viitor compania. Au idei, au viziune, au curaj și putere de muncă. Au toate șansele să creeze propriile proiecte care vor influența business-ul nostru și, de ce nu, chiar întregul e-commerce”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Future 25 a apărut după ce eMAG a identificat nevoia de a avea acces permanent la un grup de oameni cu potențial, pregătiți în orice moment să preia frâiele unor roluri de conducere. Numărul celor care au participat nu a fost ales întâmplător, ci au fost luate în considerare dimensiunea companiei și specificul departamentelor din cadrul ei, astfel încât programul să fie relevant și bazat pe nevoile actuale.