Materialul de mai jos a fost realizat la conferinta Teradata de la Budapesta (in iunie) si reflecta cele spuse mai sus. Intrebarile jurnalistului din Ungaria sunt ok (ignorati accentul), fara a fi cele mai pertinente, insa au oarecare aplicare si pe piata din Ro, unde Teradata, din pacate, nu este totusi prea activa.
Despre Big Data si Customer Experience
Unul dintre cei mai buni vorbitori pe tema Big Data, Analytics and stuff este Stephen Brobst, CTO (Chief Technology Officer) la Teradata. L-am cunoscut la un eveniment in Dublin si este fascinant sa-l asculti pe teme legate de date/informatii si utilizarea acestora in procese de business, de la cele mai banale pana la extrem de complexe. A fost printre primii care au spus ca termenul big data este nepotrivit si nu acopera toate aspectele conceptului, in cele mai multe cazuri nu dimensiune ci varietatea/diversitatea datelor fiind cea care conteaza. Tot Brobst mi-a spus ca big data este mai degraba un iaz plin de peste din care doar cine vrea si are uneltele necesare poate scoate profit, decat un tsunami digital care „matura” totul in cale. Asta pentru ca se tot vorbeste despre un „nou potop” la nivelul volumului de date care creste exponential.
Materialul de mai jos a fost realizat la conferinta Teradata de la Budapesta (in iunie) si reflecta cele spuse mai sus. Intrebarile jurnalistului din Ungaria sunt ok (ignorati accentul), fara a fi cele mai pertinente, insa au oarecare aplicare si pe piata din Ro, unde Teradata, din pacate, nu este totusi prea activa.
Materialul de mai jos a fost realizat la conferinta Teradata de la Budapesta (in iunie) si reflecta cele spuse mai sus. Intrebarile jurnalistului din Ungaria sunt ok (ignorati accentul), fara a fi cele mai pertinente, insa au oarecare aplicare si pe piata din Ro, unde Teradata, din pacate, nu este totusi prea activa.