luni, aprilie 15

Evenimentul saptamanii: Customer Care Conference&Expo editia 2013

Customer Care Conference&Expo, evenimentul anual organizat de Expomedia a ajuns la editia a 9-a si se va desfasura saptamana aceasta (18-19 aprilie) la Hotel Marriott. Evenimentul aduce in prim plan imbunatatirea strategiei si tehnologiilor aferente industriei de Contact/Call Center si prin urmare agenda include subiecte legate de cresterea eficientei operationale, indicatori de analiza a performantei, automatic dialing pentru apeluri abandonate, angajatii din call center priviti drept cei mai buni clienti, Document Management in Contact Center etc. Evenimentul va acorda si o serie de premii pentru: Cel mai bun Call Center, Cel mai bun Centru de Support, Cel mai bun trainer de Call Center, Cel mai bun Call Center Agent/Supervizor/Manager, Cel mai bun Online Customer Service, Cel mai bun model de utilizare a tehnologiei etc

Customer Care acopera o gama largă de activităti, cea mai importanta fiind cea de Call Center. Din aceasta perspectiva, studiile externe ne plaseaza in topul primelor 10 destinatii de externalizare a serviciilor de Call Center. Studiul „Onshore, Offshore, Unsure” realizat de Ernst&Young si The Grafton Employment considera Romania pe locul 9 global si pe 3 in Europa, cu cca 11.500 de angajati si cca 40 de proiecte de tip Call Center. Am auzit si cifra de 15.000 de angajati pe acest segment, insa realitatea difera cu siguranta daca avem in vedere ca doar o companie precum  SCS are nu mai putin de 3000 angajati. Ca valoare, piata depaseste 200 milioane Euro, iar tendintele arata o creștere constanta pentru urmatorii ani. Prin urmare, evenimentul amintit anterior va suprinde si reflecta aceasta directie. Inregistrarea disponibila pe site-ul mentionat, costul 185 EUR pentru 1 zi, 345 pentru ambele zile.