Sunday, September 25

Impresii post ComanaBikeFest

Sambata am participat la ComanaBikeFest (editia de toamna) pe o vreme frumoasa si intr-o atmosfera foarte placuta. Apropierea de Bucuresti a facut ca numarul participantilor sa ajunga la aproape 450 pentru cele doua trasee: Traseul Bujorilor (20 km) si Lacul Comana (35 km), organizatorii suplimentand numarul de locuri de la 400 in ultima saptamana de inscrieri. M-am inscris la traseul Lacul Comana, relativ usor, doar 240 m diferenta de nivel, insa abordat in viteza de majoritatea participantilor ceea ce mi-a taiat din suflu destul de repede.

Traseul a fost relativ bine marcat insa au existat concurenti care s-au ratacit. Am gresit si eu drumul mergand in coloana si tinandu-ma dupa cei din fata, din fericire ne-am dat seama rapid. Aglomeratia a adus busculade si incidente precum si „traffic jams” la unele treceri inguste (peste o mica mlastina se trece pe un bustean spre exemplu). Organizarea a fost peste editiile anterioare iar cronometrarea s-a facut cu cipuri electronice. A existat insa un singur punct de alimentare (prin care se trecea de doua ori) destul de subtire aprovizionat pentru numarul mare de concurenti.

Am terminat cursa in 1h 45min pe locul 76 (categoria General) la 26 min dupa primul sosit (Stefan Morcov de la BikersTeam) care a venit in 1h 19m. Pauza din ultimele doua luni s-a vazut :(
Am folosit pentru prima data ochelarii de ciclism Alpina cu dioptrii, iar feedback-ul este pozitiv: protectie foarte buna impotriva soarelui, prafului si mai ales insectelor. Totusi lentilele interioare putin curbate/oblice necesita un timp de acomodare.