Ce ofera Fluence ZE in acesti bani:
- un sasiu amplu de clasa medie (4,78m, probabil cat Laguna)
- 95 CP (cam cat versiunile de baza ale motorului 1,5 dci)
- transmisie automata
- 135 kmph viteza maxima (cam la limita)
-185 km autonomie (nu se precizeaza insa la ce viteza medie)
- portbagaj 317 l (destul de putin pentru un sasiu de 4,78m)
In mod curent se desfasoara unele drive-teste, deci vom afla in curand experiente reale cu acest model. 185 km mi se pare o limitare majora, desi pentru taxi sau alte deplasari urbane nu este o problema. Mai conteaza si stilul de condus, la hibride accelerarile bruste si frecvente descarca bateriile intr-un ritm alert. Se mai incarca la franare dar nesemnificativ. Pretul ramane o alta limitare si va fi probabil similar si pe piata locala, subventia programelor eco fiind asemanatoare.
Progresele sunt insa evidente si au avut loc intr-un timp scurt. Probabil in 3-4 ani, masinile electrice vor deveni ceva normal.