Sunday, April 10

Am terminat cursa XC Garboavele 2011

Am participat ieri, alaturi de Emilian Nedelcu la prima editie a Garboavele Cross Country 2011, la categoria amatori. Am terminat amandoi cursa, in ciuda unei combinatii nefericite de vreme urata cu un traseu complicat. Din nefericire pentru toti participantii, a plouat mult inainte de concurs, iar traseul a devenit foarte noroios, mai ales ca unele segmente erau pline de un lut cleios (asemenea celui pentru olarit) care ne-a pus la incercare atat nervii cat si rezistenta la efort.
Prin urmare, in multe locuri singura posibilitate de deplasare a fost cu bicla in spate (bicla + cateva kg de lut). Cazaturi din plin, cu precadere imediat dupa start din cauza aglomeratiei dar si la coborarile foarte bruste prin padure. M-a agatat si pe mine un participant si am ajuns amandoi cu fata in iarba si cu ceva vanatai pe care le-am descoperit astazi.


Au fost multe abandonuri datorita traseului noroios dar mai ales in urma penelor. Cauciucurile Hutchinson Python de pe Orbea Sherpa din dotare s-au dovedit inca odata impenetrabile. S-au schimbat camere din greu si chiar mi-am facut griji la un moment dat, deoarece imi lasasem toate accesoriile (camere+leviere+pompa) la masina.







Nu am inca rezultatele, vor fi disponibile in zilele urmatoare, dar cred am terminat cursa in prima jumatate asa cum imi propusesem initial. A fost insa mai greu decat ma asteptam si mi-am dat seama cam am nevoie de mai mult antrenament, ca tehnica m-am descurcat insa fizic am fost cam la limita.















Eu si Emilian, post finish, am avut jackete identice, multumita sponsorului comun :)