- majoritatea investitiilor sunt atrase de catre publicatiile platite, aprox. 80% din total, publicatiile distribuite gratuit beneficiind de 20% din sume.
- serviciile de comunicatii mobile au beneficiat de cele mai mari sume investite in publicitatea din presa scrisa, aproximativ 9% din totalul investitiilor.
- alte produse in top: automobilele (7%), bauturile alcoolice (5%), serviciile bancare (5%), produsele pentru ingrijirea fetei (3%).
- clientii care au investit cele mai mai mari sume in publicitate sunt: Vodafone, Orange, Heineken Romania, Loreal, Beiersdorf AG
30 milioane EUR in presa scrisa?
BRAT zice ca in luna martie publicitatea alocata presei scrise a atins valoarea de 30 milioane EUR. Super, dar urmeaza o precizare ;aceasta suma este calculata dupa rate-card. Tocmai aceasta precizare face informatia irelevanta. Chiar si concluzia ca ar fi cu 22% mai mult decat in februarie nu spune, in esenta, mare lucru. Asa este in fiecare an. Statistica este mai interesanta, iar detaliile spun ca: