vineri, mai 28

Stocurile, spinul din talpa comertului online

A crescut fi-mea si m-am hotarat sa-i fac un upgrade la scaunul de masina, de la cel tip scoica la unul cu pozitie reglabila. Daca ai identificat modelul potrivit (culoare, prindere, material etc) si exista suma aferenta procesul pare simplu. In realitate este mult mai migalos.
Am plasat o comanda la un magazin online si dupa 2 zile primesc un telefon ca nu il au pe stoc, repet operatiunea pe un alt magazin, dupa o alta zi de asteptare primesc acelasi mesaj, la nr 3 si 4 am sunat direct, rezultatul acelasi. In toate cazurile (ibebe, unibebe, ingerashul tau etc) oferta expusa pe site nu avea nicio concordanta cu stocurile reale al magazinului (in masura in care aceastea isi permit stocuri) sau ale depozitului/importatorului de unde se face aprovizionare. O tipa chiar a incercat sa se scuze cum ca ei actualizeaza stocurile la 10-20 de minute si probabil eu am plasat comanda in acest interval.Vrajeala, produsul era pe stoc si a doua zi.
Problema este ca magazinele online nu au un sistem prea inteligent de actualizare a stocurilor desi solutii exista dar evident cu niste costuri. Insa dupa o experienta de acest gen ar trebui sa aiba un pret prea bun ca sa ma determine sa mai fac o comanda la ei.