miercuri, mai 12

iPad-ul, promovat intens in USA

iPad-ul este un fel de vedeta aici la EMC World 2010. Aproape toate companiile care au organizat diverse concursuri la standuri ofera iPad-ul ca premiu, cred ca am vazut nu mai putin de 15 astfel de tombole. Cei cativa useri care se afiseaza cu el prin multime atrag privirile imediat, generand clasicele discutii despre cat de util este, cat tine bateria, cat costa etc. Overall este un gadget foarte ,,nice to have,, si probabil vanzarile Apple vor creste considerabil. La o prima vedere punctele tari sunt: design misto, baterie ce tine 8-9 ore (pe afirmatiile proprietarilor) boot aproape instant (nu stai 5 minute sa incarce nu stiu ce sistem de operare), touchscreen etc. Prin magazine nu exista stocuri, se face comanda si vine in 2 pana la 7 zile. Pretul este de 599USD pentru cel de 16GB cu WiFi si ceva mai mult pentru cel 3G dar care am inteles ca este disponibil doar cu pachete de servicii si este codad pentru US. Exista si accesorii, tastatura spre exemplu. Pe strada sunt foarte multe reclame pentru iPad.