Wednesday, November 11

Ipocrizia lui Basescu

Nu as fi scris acest post daca aseara nu mi-ar fi batut la usa un grup de tineri PDL-isti cu un sondaj privind opinia poporului fata de referendum si reducerea numarului de parlamentari. Pentru raspunsurile DA ofereau un cadou pentru NU doar un zambet acru. Referendumul nu are ca scop aflarea opiniei tarii ci doar sa spuna ca Basescu e impotriva Parlamentului. Mai mult, ad-urile cu merele impartite la mai putini si cu sumele alocate unui parlamentar mi se par total jenante ca parte a unui discurs politic intr-o perioada de criza. Nu suntem atat de idioti incat sa nu stim ca 2 inseamna mai putin decat 4 sau ca un Logan costa mai putin decat un BMW. Eu unul m-am saturat de oamenii care doar dau vina pe altii fara ca ei sa construiasca ceva. M-am saturat de oamenii care ma fac sa-mi para rau ca le-am dat ceva vreodata.