Thursday, November 12

Am trecut la BitDefender

Dupa un an alaturi de Norton am trecut la BitDefender, TotalSecurity 2010. Prima diferenta majora remarcata este ca filtrarea spamului este MULT MAI BUNA in configuratia by default. Cu aceleasi reguli de sortare a corespondentiei, setate manual inca de cand utilizam Norton, acum doar o mica parte din spam ajunge in inbox. Mai mult, selectarea in friend or foe este mai simpla datorita butoanelor dedicate. Fata de versiunile mai vechi de TS aplicatia a fost simplificata ca interfata si acces la functionalitati. De asemenea, scaneaza automat orice device de stocare conectat pe USB sau cardreader. Ca impresii negative: la instalarea mi-a cerut restart :( iar ca resurse pare sa fie mai solicitant. Am dezactivat antiphising-ul si firewall-ul (a ramas cel din windows) si parca se misca mai bine. Ce e drept am ramas cam in urma cu mecanica: Intel Centrino Duo la 1,86 GHz cu doar 1GB RAM.