Wednesday, October 21

Online si offline in relatie cu statul

Am fost nevoit sa ajung la RAR (Registrul Auto Roman) insa am avut surpriza sa pot face o programare online. Am incercat varianta aceasta dupa ce jumatate de zi nr de telefon alocat a sunat ocupat. Surpriza si mai mare a fost ca la poarta chiar aveau un formular de programare completat deja cu datele mele si randul unde trebuia sa ma asez. Restul proceselor sunt manuale insa destul de organizate si prin urmare dupa mai putin de 1 ora am parasit incinta. (pe contrasens ce e drept pt ca la semnalizare au ceva lipsuri).
Pe de alta parte, la administratia financiara, la ghiseu, desi programul era pana la 16.30 iar ceasul arata doar 16.10 mi s-a aruncat un sec: ,,am inchis deja,,, iar privirea complementara spunea subtil ,,ma deranjezi si oricum sigur nu aveai toate actele in regula,,. :(