Sunday, May 24

Nesimtirea la romani (bucuresteni)

Astazi de dimineata ma interpeleaza un locatar de la blocul de vis-a-vis cum ca nevasta-mea ar parca pe locul unde isi lasa el sau sotia lui una dintre masini, ocazie cu care m-am si lamurit ca acelasi individ si ridicase unul dintre stergatoare. Nesimtirea vine din faptul ca locul respectiv este un trotuar, deci nu e platit de nimeni ca loc de parcare, iar vreme de doi ani eu am parcat acolo, pana cand a fost amenajata o parcare de resedinta si am contractat un loc de la Primarie.
Gustul foarte amar este dat de faptul ca cei doi nu arata a oameni care sa se certe pe un loc de parcare si sa-ti ridice (cu ce drept?) stergatoarele. Par a avea ceva scoala, sau cel putin lasa impresia asta. Daca mi-ar fi facut reprosul nu stiu ce ,,blue collar,, care sta la bere pe botul masinii (musai marca germana, SH, diesel) ca la terasa i se pare scumpa, chiar nu-mi faceam nicio problema, dar mi se pare ca s-a prostit pe bune si clasa de mijloc, a celor care au trecut printr-o scoala, au mai iesit din tara etc. De fapt, parca si in trafic, mai periculosi decat mocofanii standard au devenit devenit genul ala corporatisti infumurati cu masini relativ scumpe în leasing și benzina platita de companie. Când socializezi cu ei pot fi tipi OK însă în anonimatul traficului sunt foarte importanți si au nevoie de prioritate. Ma tem ca această categorie este mult mai periculoasa.