Local, vorbim de o piata in formare si cred ca Microsoft vizeaza un marketshare ambitios. E de vazut si in ce masura MS va reusi sa atraga unii vendori locali care au aplicatii proprii (mai mult sau mai putin notorii ) sau pe unii care au renuntat la anumite produse ( ma gandesc aici la BitSoftware care nu mai ofera suport pentru CCAsistant spre exemplu)
Isi extinde Microsoft canalul de parteneri pe CRM?
Ce poate sa insemne participarea la un training pe Dynamics CRM a unor oameni din companii IT care insa nu au CRM in portofoliu? Poate pe termen scurt o implementare interna insa a la long mie imi pare ca e un pas catre un contract de reseller. De fapt, multi dintre partenerii actuali au plecat la drum cu un proiect in propria organizatie. Un astfel de proiect are beneficii multiple: cresterea productivitatii interne cu un tool inteligent, acumularea de experienta si de ce nu un element in plus (ca referinta) pentru o viitoare certificare.
Local, vorbim de o piata in formare si cred ca Microsoft vizeaza un marketshare ambitios. E de vazut si in ce masura MS va reusi sa atraga unii vendori locali care au aplicatii proprii (mai mult sau mai putin notorii ) sau pe unii care au renuntat la anumite produse ( ma gandesc aici la BitSoftware care nu mai ofera suport pentru CCAsistant spre exemplu)
Local, vorbim de o piata in formare si cred ca Microsoft vizeaza un marketshare ambitios. E de vazut si in ce masura MS va reusi sa atraga unii vendori locali care au aplicatii proprii (mai mult sau mai putin notorii ) sau pe unii care au renuntat la anumite produse ( ma gandesc aici la BitSoftware care nu mai ofera suport pentru CCAsistant spre exemplu)