Wednesday, February 11

Cum am scapat de grija printarii?

Se vorbeste tot mai mult de servicii de copiere/printare si mai putin de vanzare propriu-zisa de echipamente. In martie de fac cinci ani de cand am incheiat pentru editura un astfel de contract, plasandu-ne oarecum in zona de early-adopters. Mai concret, in urma cu cinci ani am renuntat la achizitia unui multifunctional nou pentru o serie de servicii oferite de Roel si tot de atunci am uitat de toner, hartie, service, defectiuni etc. Roel a plasat la sediul nostru un echipament Ricoh si ulterior s-a ocupat de tot, consumabile, intretinere etc, inclusiv de mutarea acestuia atunci cand editura si-a schimbat sediul. Contractul a prevazut un numar lunar de copii + serviciile necesare, pentru depasirea volumului estimat urmand sa platim o valoare suplimentara.
Nu stiu daca am facut o economie pt ca nu am calculat un TCO (nici nu era acesta scopul) stiu insa ca disponibilitatea serviciului a fost maxima.