Informatia despre prezenta lui BB Curve 8900 in oferta Orange e veche, insa ieri seara operatorul a organizat o lansare oficiala discreta pentru cativa clienti si jurnalisti de top. (clientii au fost de top, jurnalistii au fost cei cunoscuti). Intalnirea a fost prilejuita de prezenta lui Rick Hulford - Senior Director, Channel Marketing EMEA la RIM (cred oricum ca tipul vine destul de des in RO, mai ales ca din ce povestea i-a placut destul de mult ultima tura prin Fagaras). Detalii despre device
aici, arata insa mai bine ca in prezentari, iar marginile metalice, nu tocmai specifice pentru BB, ii dau un aer elegant si o prezenta ,,tactila,, mai aparte.
Intalnirea le-a dat ocazia celor de la RIM sa ne spuna ca utilizarea unui BB are aduce unui angajat un castig, de timp, de 10 zile/an, ca sunt nr 1 pe piata americana de smartphone-uri si nr 2 la nivel global si ca BB se vinde ca painea calda. Partea cu vanzarile mi-a amintit de vorbele unui CEO de operator telecom local care cu o seara inainte afirma ca BB este totusi un ,,expensive toy,, dedicat corporatiilor dar la care, pe fondul crizei economice, sunt tentati sa renunte tot mai multi. E drept ca preturile sunt cam piperate (device+ servicii) insa obrazul subtire cu cheltuiala se tine.