Wednesday, January 7

SLA la Romtelecom

Romtelecom face un alt pas inspirat si introduce conceptul de SLA (Service Level Agreement) pentru linia de business ClickNet. Garantarea serviciului acoperă doar clientii persoane juridice si inseamna stabilirea unui timp de raspuns/restaurare a conexiunii in caz de intrerupere precum si oferirea unor compensari pentru neplacerile cauzate. (deduceri din abonament si nu plata efectiva a unor compensatii). Pentru un SLA mai acoperitor se plateste o taxa lunara de 3 Euro. Acesti 3 euro aduc un timp de raspuns de 1 ora la orice sesizare si un timp de 12 ore pentru remedierea problemei precum si deducerile de care am amintit. In varianta free, timpul de raspuns este de 2 ore, timpul de rezolvare de 24H si nu se acorda compensatii.
Foarte util acest commitment al Romtelecom mai ales ca timpul de raspuns este un subiect delicat in lumea ISP-istilor locali unde raspunsurile de genul ,,nu stim,, ,,nu e de la noi,, ,,poate maine,, sunt obisnuite si extrem de enervante.