Este una dintre primele masuri care arata ca piata e plina, iar companiile trebuie sa faca tot posibilul sa-ti tina clientii. Adolescentii de azi, vor deveni angajatii de maine, iar cartelele preplatite se vor putea transorma in abonamente, recte ARPU/profit mai mare.
Acest moment este unul de intensitate maxima in relatia de colaborare Romtelecom/Cosmote dupa mai multe etape intermediare: reducere de costuri (august 2007), pachet comun de internet+telefonie mobila (decembrie 2007), convergenta fix-mobil pentru companii (septembrie 2008) carora lipsa unor conferinte de prea le-a atenuat din importanta. Pe de alta parte desi s-a vorbit despre o redefinire a conceptului de convergenta, oferta apare relativ tarziu si dupa ce concurenta (RDS, Vodafone, Orange) a lansat pachete similare. In cele din urma pentru un utilizator este prea putin relevant daca serviciile de care beneficiaza reprezinta convergenta reala fix-mobil ( ca in cazul RT/Cosmote, retele diferite) sau una aparenta ( ca la Orange sau Vodafone, in realitate aceeasi retea), cel mai important este pretul. ( aici se pare ca au inteles situatia)
L.E. - era sigur ca multe titluri de azi vor fi cu ,,prima oferta comuna Romtelecom-Cosmote,,