Situatia se intampla nu doar peste ocean. Daca veti cauta pe google.ro dupa termenul ,,Logan,, printre linkurile sponsorizare gasiti ,,Ford Fusion,, un competitor direct sau produse adiacente industriei auto ( credite, leasing etc). Daca fake-urile chinezesti pe care scrie totusi Adidas sunt incinerate, de ce ar avea totusi dreptul Google sa vanda un brand care nu ii apartine?
Keyword-urile vandute de Google creaza discutii
America Airline a dat in judecata anul trecut Google ( si zilele acestea Yahoo) pentru vanzarea unor termeni proprietari drept cuvinte cheie pentru cautarile pe web. Procesele treneaza insa discutiile continua mai ales despre modul in care asemenea procese pot deveni o amenintare pentru modelul de business al Google.
Situatia se intampla nu doar peste ocean. Daca veti cauta pe google.ro dupa termenul ,,Logan,, printre linkurile sponsorizare gasiti ,,Ford Fusion,, un competitor direct sau produse adiacente industriei auto ( credite, leasing etc). Daca fake-urile chinezesti pe care scrie totusi Adidas sunt incinerate, de ce ar avea totusi dreptul Google sa vanda un brand care nu ii apartine?
Situatia se intampla nu doar peste ocean. Daca veti cauta pe google.ro dupa termenul ,,Logan,, printre linkurile sponsorizare gasiti ,,Ford Fusion,, un competitor direct sau produse adiacente industriei auto ( credite, leasing etc). Daca fake-urile chinezesti pe care scrie totusi Adidas sunt incinerate, de ce ar avea totusi dreptul Google sa vanda un brand care nu ii apartine?