Wednesday, September 3

2 grei intra cu reclame pe bloguri

Microsoft si Vodafone au debutat cu reclama pe cateva bloguri ( Vodafone cred ca doar pe unul). Este o miscare interesanta care ar putea rupe gheata. Tind sa cred ca este facuta mai degraba la sfatul oamenilor de prin agentii decat de convingerea marketerilor.

Oferta Microsoft ( Office 2007 Acasa si pentru Scoala) este foarte interesanta ca pret si ar trebui sa aiba ceva efecte. Ma intreb insa daca targetul este pe bloguri? Bannerul afisat intreaba ,,cauti ceva pt scoala?....pare orientat catre parinti de scolari...va las sa definiti singuri targetul...Mi-ar fi placut sa vad aceasta campanie pe un forum gen parinti.com ( ca sa dau doar un exemplu) si care are probabil un trafic destul de bun, e mult mai nisat pe scoala/copiii/probleme asociate, fara sa existe riscul asocierii cu o persoana si o parere. La Vodafone e mai simplu consumatorii reprezinta o categorie mult mai larga. BTW, vorbim de aceeasi agentie. :)

In prezentarea Office 2007 Acasa si pt Scoala, in mod ciudat, se aminteste, in descrierea functionalitatilor, de cateva ori de ,,documente profesionale,, ce draq de ,,documente profesionale,, sa faca un pustan de generala sau chiar un licean??