Wednesday, June 18

Bune si rele pe eCumpar.ro

Undeva pe un blog am citit o lista cu feedback-urile pentru magazinele online locale, iar autorul afirma ca sunt prea putine astfel de comentarii.
In general eu cumpar din locuri cunoscute ca eMag sau versiunile online ale magazinelor ,,brick and mortar,, ca Altex, Domo etc. Undeva pe la inceputul anului cautam un cuptor Franke si am gasit cel mai bun pret pe ecumpar.co . Stiam produsul, achizitia parea simpla insa nu am gasit pe net nicio experienta cu acest magazin, NIMIC. Firma operatoarea se afla in Ploiesti si zicea ca are si birouri in Canada. Devin sceptic nu fac plata online, sun la ei, nu ii gasesc, trimit un mesaj. Primesc un raspuns peste o saptamana cum ca au produsul pe stoc si il pot livra in 2 zile dar sa fac plata in avans intr-un cont bancar si sa trimit pe fax/email OP-ul. Evident refuz, ii spun tipei de la telefon motivul, lipsa de incredere, si renunt, aproape convins ca in spate e o pacaleala. Ma suna ei totusi a doua zi spunandu-mi ca imi pot livra produsul la o adresa din Bucuresti si ca pot plati la livrare. Asa mai merge. Pana la urma, mi l-au si adus acasa. Asa ca totul e bine cand se termina cu bine, dar asta nu prea e comert online.