Monday, June 30

Bloggerii ca masa de manevra

Asa cum era previzibil, toata industria auto da navala pe blogguri. Mai nou in discutie este Toyota Prius si ecologia. Nu vreau sa ,,jump into conclusions,, dar atrasa de jucarii scumpe, vorba cuiva :), blogosfera devine o masa de manevra la dispozitia unor companii destul de abile in gasirea unor subiecte. Singurul lucru deranjant, in toata povestea, este faptul că sub acoperirea ecologiei se vorbeste si se asociază aceasta doar cu modelul hybrid, Prius, al celor de la Toyota. Evident, punctul de plecare a fost nu stiu ce eveniment de la Green Hours unde un reprezentant al Toyota a facut o prezentare a modelului catre 60 de bloggeri, insa lumea nu a facut decat sa preia un mesaj, in esenta de marketing ( unii pt ecologie merg cu bicicleta altii vand masini de 25k euro cu profit double digits) si sa-l tot plimbe pe online. Blogosfera a pus egal intre ecologie si Toyota Prius, o masina pe care o conduc vedete ca Mihaela Radulescu pt ca, mai nou, da mai bine decat porshe-le de 300CP. Nu zice nimeni ca exista si alte hybride, ca Honda Civic, sau ca exista filtre de particule pt dieseluri, ca se poate renunta la SUV-uri de 3L pentru traficul urban, ca bateriile de pe hybride nu sunt tocmai cele mai prietenoase cu mediul sau ca BMW lucreaza la o serie de motoare cu hydrogen cu zero poluare.
Ce sta oare la baza entuziasmului?