vineri, decembrie 28

Saturarea pietei intețește lupta dintre mobili

După ce mai zilele trecute un reprezentant de la Orange îmi făcea o ofertă interesantă care dacă renunțam la serviciile Vodafone ( era suficient sa arat o factura) devenea și mai atractivă, Vodafone plusează în cadrul ofertelor de fidelizare. Astfel, am primit via poștă ( probabil e o campanie mai amplă) o ofertă de prelungire a contractului în conditii foarte avantajoase. Este vorba de un pachet ce oferă telefon subventionat, 30/60 minute gratuite lunar plus ceva reduceri la abonamentul de bază. Mai mult îmi păstrez minutele de loialitate acumulate în anii în care am fost client.
Probabil genul de oferte de trecere la alt operator se vor înmulți după ce portabilitatea numerelor va fi accesibilă. Unele voci spun că penetrarea la nivel de SIM mai permite 1-2 ani de creștere organică a numărului de abonați dar cred că este o falsă premiză deorece tarifele tot mai flat între rețele determină pe mulți să renunțe la al doilea telefon. Mai mult, pe piață au mai fost aruncate și câteva mii de telefoane mobile Digimobil. Așa că nu văd altă cale decât să ,,furi,, clienți de la concurență. Pe segmentul corporate se întâmplă în mod curent, iar switch-ul către mass market este inevitabil.