Monday, December 10

Cum de mai fac unii business in Romania?

Sectia pe care lucreaza nevasta-mea cumpara printr-o sponsorizare un EEG ( conteaza mai putin ce face echipamentul acesta, in principiu masoare ceva activitate la nivel de creier). Suma nu este fabuloasă insa nici derizorie cca 10.000 Euro. M-am interesat eu, pt ca nevasta-mea e beneficiarul principal, am identificat un producator, discutii etc ca la orice achizitie. Firma respectiva, din Brasov, s-a miscat insa mai greu decat daca plata trebuia să o facă ei. Că luni nu poate veni un reprezentat la o prezentare, ca marti ninge, că miercuri e post și tot așa. Pană la urma s-a agreat achizitia insa de doua zile au uitat să trimită o factură pentru a fi făcută plata. Am sunat, le-am spus însă nu prea am remarcat mare schimbare. Chiar dacă ar vinde doar super tomografe computerizate de 150 de mii de euro bucata tot nu cred că o firmă trebuie să arate un astfel de dezinteres unui client, mai ales unui care ar putea să mai cumpere.