Friday, December 7

Cum am nedreptățit astăzi o doamnă...

La evenimentul pe care l-am moderat astazi, ca niciodată, nu prea am reusit să ma încadrez în timp. Mugur Steț de la BNR a vorbit mult în plus, Bogdan Baltazar asemenea, apoi a aparut Varujan Pambuccian care a deviat puțin de la subiect. Credeam că recuperez dupa pauză însă ministrul Silaghi ( de la IMM-uri) avea chef de vorbă, Stolojan și Ghetea au venit mai tarziu si au tulburat linistea...asa ca in cele din urma am tot taiat din timpul prezentarilor. Ultima prezentare era a unei doamne de la Ministerul Agriculturii pe care am întrerupt-o înainte de termen că toată sala era în fierbere. A luat-o foarte personal și mi-a reproșat asta la final. M-am simțit foarte aiurea pentru că era foarte afectată, însă i-aș mai fi dat o sanșă dacă ar fi avut macar o prezentare mai atractivă. Nu atât ca informație cât ca susținere, dar când am văzut că tot citea de pe slide-uri ..... Am întrebat-o dacă suportă adevărul și i-am spus partea cu cititul. Nu cred că am fost prea subtil pentru că mi-a dat impresia ca s-a suparat și mai mult. Cred că i-am făcut ziua de astăzi cam nașpa, scuze. :(