Friday, November 16

Dezamagire la Elvila

Am facut astazi un drum până în Băneasa la magazinul Elvila interesat fiind de niște piese de mobilier. Nu comentez despre oferta producătorului care ,deși poți găsi cate ceva, nu e foarte diversificată, ci despre atitudinea angajaților. Săptămana trecută am aștepat jumate de oră la telefon să vină cineva competent să-mi dea cateva detalii dar am crezut că a fost conjunctural. Astăzi însă m-a disperat o domnișoară care cu greu și-a putut ridica ochii dintr-o revistă de programe TV ca sa-mi răspundă la salut și să caute prin memoria ei ocupată câteva răspunsuri. I-am citit în ochi că o deranjez, iar dacă eu sunt ceva mai calm nevastă-mea ajunsese deja la temperatura de fierbere. Nu i-am zis nimic deși eram tentat pentru singurul motiv că oricum nu ar fi înțeles. O să cumpăram de la Mobexpert.