Ce vrea Telekom sa obtina cu aceasta suma?
In primul rand clienti mai multumiti. Multumirea clientilor are insa doua paliere. Primul este de natura tehnologica si este relativ usor de atins. Le oferi acces la tehnologii noi, terminale de ultima generatie, content de calitate, preturi bune etc..se intampla in mod curent. Al doilea palier tine insa de calitatea serviciilor si suport, iar situatia este mai complicata, pentru ca statistic vorbind este greu sa multumesti pe toata lumea, iar noi romanii suntem nemultumiti la nivel de ADN.
In cel de al doilea rand, dezvoltarea infrastructurii de fibra optica si peste 2 milioane de gospodarii acoperite de reteaua fiber-to-the-home. Aceasta ar insemna o crestere a acoperirii cu cca 30%. Similar, crestere si dezvoltare pe reteau 3G/4G. E de bine, pentru ca va creste viteza de acces limitata acum in unele zone.
Urmeaza, cresterea calitatii serviciilor TV si extinderea serviciilor de IPTV (functionalitati dar si numar de canale HD). Telekom va aduce UEFA Champions Leaque si UEFA Europe Leaque si va face continutul disponibile pe platformele mobile.
La nivel B2B, compania va extinde portofoliul de produse si servicii. Evident mult cloud, dar si solutii de business (unele cu acronime din trei litere, atat la solutie cat si la furnizor). Nu lipsesc insa nici tehnologiile M2M (machine2machine).