Dincolo de produse si tehnologie, se afla si o schimbare importanta de mentalitate a Huawei, o orientare catre cultura vestica la nivel de relatii interumane, management si marketing. Compania a pus europeni in posturi cheie, a deschis in Europa numeroase centre de servicii, a sponsorizat masiv cluburi sportive europene (Arsenal, AC Milan) etc. Cred ca putina lume stie faptul ca inclusiv unii angajati adopta nume europene pentru a relationa mai usor cu piata/clientii. Un astfel de efort nu poate ramane fara rezultate, iar 2015 arata ca investitiile au avut sens.
70% crestere pentru Huawei in 2015. Cum e posibil?
Huawei uimeste intreaga piata IT prin raportarea unei cresteri de 70% in 2015 si atingerea unei cifre de afaceri de 20 miliarde USD. In toamna anului trecut am participat la ITU World 2015 la invitatia Huawei si am avut ocazia sa inteleg planurile pe care actioneaza compania chineza: noi modele (faine) de telefoane si tablete, investitii masive in Cercetare&Dezvoltare, proiecte complexe de telecomunicatii prin toata Africa, contracte masive de externalizare/asociere cu operatori mari din Europa, preocupari pentru securitatea datelor si tehnologii din sfera 5G, solutii pentru centre de date (inclusiv containerizate) etc. Cifrele arata 50% plus la vanzari de telefoane, 75% plus la vanzari de tablete...7% cota globala de piata etc.
Dincolo de produse si tehnologie, se afla si o schimbare importanta de mentalitate a Huawei, o orientare catre cultura vestica la nivel de relatii interumane, management si marketing. Compania a pus europeni in posturi cheie, a deschis in Europa numeroase centre de servicii, a sponsorizat masiv cluburi sportive europene (Arsenal, AC Milan) etc. Cred ca putina lume stie faptul ca inclusiv unii angajati adopta nume europene pentru a relationa mai usor cu piata/clientii. Un astfel de efort nu poate ramane fara rezultate, iar 2015 arata ca investitiile au avut sens.
Dincolo de produse si tehnologie, se afla si o schimbare importanta de mentalitate a Huawei, o orientare catre cultura vestica la nivel de relatii interumane, management si marketing. Compania a pus europeni in posturi cheie, a deschis in Europa numeroase centre de servicii, a sponsorizat masiv cluburi sportive europene (Arsenal, AC Milan) etc. Cred ca putina lume stie faptul ca inclusiv unii angajati adopta nume europene pentru a relationa mai usor cu piata/clientii. Un astfel de efort nu poate ramane fara rezultate, iar 2015 arata ca investitiile au avut sens.