Monday, November 18

Mercador versus Tocmai, ce spun cifrele?

Nu se poate, sa nu fi remarcat razboiul dintre Mercador si Tocmai aflat in plina derulare pe afisajul stradal, la TV si chiar printre bloggeri. Intre noi fie vorba, habar nu am din buzunarele cui provin fondurile pentru asa campanii de amploare, dar sa zicem ca acest aspect conteaza mai putin. Tot nesemnificative consider si replicile publicitate dintre cele doua companii, sa zicem ca intr-o oarecare masura tine de gusturi.


Ce conteaza este ceea ce gasesti pe site, prin urmare am facut o analiza comparativa pe cateva produse, la nivel de regiune Bucuresti-Ilfov. Hai sa vedem ce a iesit:
XBOX and stuff (console, jocuri, accesorii)  Mercador -646 anunturi / Tocmai 147
Bicicleta and stuff (bicla, echipament, accesorii) Mercador - 3171 /  Tocmai 824
Clapari   Mercador- 198 /  Tocmai 120
CUIE     Mercador 78 / Tocmai  43
Ceas Suunto (imi trebuie o curea)  Mercador 9 / Tocmai 5
Mobila (nu imi trebuie dar am zis ca e ceva comun) Mercador 3095 / Tocmai 1985
Bormașina (pe acest cuvant M ar avea un avantaj datorita reclamei) Mercador 134 / Tocmai 65
Ponei (unde T ar avea un avantaj) Mercador 38 / Tocmai 21

Ma opresc aici insa concluzia o trageti singuri. Nu am timp, dar ar fi meritat si o analiza asupra pretului minim/mediu de vanzare a diverselor produse, conteaza si acest aspect pana la urma.
Ma intreb insa ce face Okazii, isi lasa modelul de business sa se duca pe apa sambetei?