Romania va deveni un hub regional, cu un depozit in care vor exista stocuri cu o valoare generala de cca 50 milioane EUR (e o estimare) si care va deservi in proportie de cca 35% piata locala si in rest tarile vecine (Serbia, Bulgaria etc). Target-ul pentru 2013 este vanzarea a cca 1,5 milioane produse, in intreaga regiune, prin deductie cca 5-600 de mii in RO. Echipa locala va avea 10 angajati si va acoperi inclusiv partea de call/contact center. Din punct de vedere al interventiilor in garantie, obiectivul TP Link este sa aiba retururi foarte mici (la unele linii de produse, returul este de sub 0,5%, sper ca am inteles bine) si prin urmare sa fie justificata schimbarea produsului si nu repararea acestuia. Ca business, compania va lucra exclusiv prin distribuitori, iar in mod curent este focalizata pe cresterea cotei de piata, prin urmare o sa vedem probabil promotii, preturi competitive etc. La nivel de competiei, concurenta este reprezentata de: D Link, Belkin, Lynksys, Edimax etc.
Ce planuri are TP Link pentru Romania?
TP Link a avut astazi o intalnire cu presa in care si-a expus planurile pentru piata locala. Activitatea in RO va fi coordonata de Bogdan Mihalcea (omul care a gestionat prezenta D Link pana anul trecut) si va fi orientata cu precadere pe retail, care conteaza acum pentru 65% din business dar pe masura ce se vor adauga noi canale (cu precadere online) procentul va creste. Focusul este pe categoria SoHo (peste 80% din vanzari) dar exista interes pentru cresterea ponderii segmentului SMB, pentru asta trebuie si o actualizare la nivel de portofoliu produse.
Romania va deveni un hub regional, cu un depozit in care vor exista stocuri cu o valoare generala de cca 50 milioane EUR (e o estimare) si care va deservi in proportie de cca 35% piata locala si in rest tarile vecine (Serbia, Bulgaria etc). Target-ul pentru 2013 este vanzarea a cca 1,5 milioane produse, in intreaga regiune, prin deductie cca 5-600 de mii in RO. Echipa locala va avea 10 angajati si va acoperi inclusiv partea de call/contact center. Din punct de vedere al interventiilor in garantie, obiectivul TP Link este sa aiba retururi foarte mici (la unele linii de produse, returul este de sub 0,5%, sper ca am inteles bine) si prin urmare sa fie justificata schimbarea produsului si nu repararea acestuia. Ca business, compania va lucra exclusiv prin distribuitori, iar in mod curent este focalizata pe cresterea cotei de piata, prin urmare o sa vedem probabil promotii, preturi competitive etc. La nivel de competiei, concurenta este reprezentata de: D Link, Belkin, Lynksys, Edimax etc.
Romania va deveni un hub regional, cu un depozit in care vor exista stocuri cu o valoare generala de cca 50 milioane EUR (e o estimare) si care va deservi in proportie de cca 35% piata locala si in rest tarile vecine (Serbia, Bulgaria etc). Target-ul pentru 2013 este vanzarea a cca 1,5 milioane produse, in intreaga regiune, prin deductie cca 5-600 de mii in RO. Echipa locala va avea 10 angajati si va acoperi inclusiv partea de call/contact center. Din punct de vedere al interventiilor in garantie, obiectivul TP Link este sa aiba retururi foarte mici (la unele linii de produse, returul este de sub 0,5%, sper ca am inteles bine) si prin urmare sa fie justificata schimbarea produsului si nu repararea acestuia. Ca business, compania va lucra exclusiv prin distribuitori, iar in mod curent este focalizata pe cresterea cotei de piata, prin urmare o sa vedem probabil promotii, preturi competitive etc. La nivel de competiei, concurenta este reprezentata de: D Link, Belkin, Lynksys, Edimax etc.