In esenta, in urma unui proces de reorganizare a infrastructurii IT (detinuta si administrata pana anul trecut de filiala din Viena) Generali a decis mutarea in house a solutiei de email. Anterior utilizau Lotus, insa pentru ca nu gaseau resursele potrivite pentru configurare/administrare iar, din punct de vedere IT, compania era Microsoft oriented, au decis trecerea la Exchange. Au migrat cca 1000 de utilizatori + 130 conturi de BlackBerry. Dincolo de lipsa resurselor calificate, a mai contat si costul solutiei precum si faptul ca Exchange permitea o viitoare integrare cu SharePoint pentru crearea unui portal intranet si a unui stil de lucru colaborativ. Crescendo a pus umarul si a finalizat proiectul in timp rapid, e-mailul fiind baza comunicarii pentru o companie de asigurari. Ce au obtinut in final:
- configurarea mai rapida a casutelor de email pentru noii angajati si mai ales activarea rapida a conturilor de BlackBerry. Pentru ca intreg procesul este acum intern, reducerea a fost de la 4-5 zile la doar cateva ore.
- acces la webmail de pe orice dispozitiv, inclusiv de pe celebra tableta care nu suporta Java
- interfata simpla, familiara cam tuturor categoriilor de utilizatori
Pentru un business bazat pe agenti, care vin-pleaca, lucreaza de oriunde...configurarea rapida si aceesul mobil sunt elemente critice. In esenta, acestea au si fost cerintele initiale ale proiectului.