Modelul vine cu o singur nivel de echipare: piele, scaune incalzite, oglinzi full electric, magazie de CD-uri, jante etc. Consumul mediu pe CB a iesit pe la 6.5 insa exclusiv urban suspectez un 7,5.
Drive-testul acesta mi-a intarit doua convingeri. Prima: Honda Civic este o masina foarte misto din multe puncte de vedere: look, ergonomie interioara, dinamica, spatiu la picioare etc (poate doar portbagajul cu 380L sa fie mai putin satisfacator). A doua: hybrid-ul pe mine nu m-a convins inca ( se aplica si la Toyota Prius). Consumul este comparabil cu al unui diesel, performantele fara pretentii, ce e drept m-am si obisnuit cu o masina mai puternica, iar ca poluez mai putin nu este un argument pentru mine, IMGB-ul ar trebui sa polueze mai putin, nu eu.
Cu aceasta ocazie am remarcat ca lumea nu prea stie ce e un ,,hybrid,, dar ca sunt foarte interesati pentru ca este altfel. Multi m-au intrebat daca se incarca la priza, daca pot vedea motorul, cat consuma, cat costa etc. In final, chiar daca nu prea s-au lamurit ce e cu motorul acesta electric pe benzina, mai toti mi-au declarat ca le-a placut Civic-ul.