Wednesday, December 10

Locuinte noi vs locuinte vechi

Ma amuza teribil materialele de pe wall-street, ca acesta , despre avantajele majore ale locuintelor noi. Vin niste experti in imobiliare dornici de comisioane mai mari si ne spun cat de minunate sunt apartamentele noi si ca ACUM e momentul sa cumparam cu totii. Parca toti am fi genul de fraieri care nu sesizeaza diferentele dintre un VW Golf si un Porshe si trebuie sa ne explice cineva. Daca tot nu au ceva face, sa puncteze macar diferentele dintre diversele proiecte imobiliare noi pt ca la primul aspect e o problema de fonduri nu de intelegere. Ei cred gresit ca problema se pune in termenii urmatori: am 300.000 de euro, ce imi cumpar? un apartament vechi de 100K sau unul nou de 200K. Pentru multi situatie este: am 50 de mii cum sa imi iau un apartament de 100.