Dupa ce am citit articolul lui Seceleanu din
ZF despre lupta operatorilor în oferte cred că atitudinea asta este doar de fațada. Am 3 abonamente la Vodafone, făcute în etape diferite, variante diferite, valori ale facturilor pe la 50-100 RON ( de, mai sunt si telefoane de serviciu, post fix Romtelecom, post fix RDS/RCS, Skype, Yms, cât poți comunica fizic întro luna până la urmă?). Mai ieri ma hotarasc sa schimb un abonament încheiat prin 2004, mai exact sa-i fac un upgrade și eventual sa extind contractul. Sun la Vodafone la serviciul de Relații Clienți mi se face o ofertă dar constat că este o oferta similară incheierii unui abonament nou și că îmi pierd minutele de vechime în rețea, oricum o ofertă mai proastă decât o alta primită prin postă de sărbători dar la care nu am răspuns în timp util.
Mai concret, la prelungirea contractului mi s-a făcut o oferta ca unui nou venit în rețea,(inclusiv o lună în urmă a existat o ofertă publică mai avantajoasă) mai mult exprimându-mi nedumirirea pe această temă operatorul îmi zice voalat despre posibilitatea încheierii contractului. Îmi declar uimirea față de o așa atitudine și renunț la discuție, solicitarea mea râmând în coadă de pește. Mă întreb oare chiar nu îi interesa să râmân în rețea sau am dat eu peste o omul nepotrivit?Contractul nu o sa-l sistez dar tare mă bate gândul să trec numărul la Orange din toamnă, nu că de aici aș avea un mare avantaj dar macar sa-mi exprim protestul.
Later edit:
magic words, la puțină vreme după acest post, am primit un telefon de la Vodafone și mi-au fost acordate minutele de vechime în rețea. Nice :)