Wednesday, March 5

RDS a uitat de mine

De 3 zile conexiunea mea RDS Fiberlink este nefuncțională. Simptomatologia constă în ,,you are not curently connected to any network,, asociat cu un tip acut de ,,cable unplugged,,, deci e de la ei. Am pus asta pe seama vântului turbat de dumincă, poate a rupt vreun cablu, tulburat vreun switch sau cine mai știe ce. De atunci, am tot sunat la serviciul suport clienți, evident inutil. Mi-au dat un număr de înregistrare duminica, luni la ora stabilita nu a venit nimeni, m-au sunat să mai intrebe daca sunt singur că nu merge, să le dau adresa fizica a plăcii de rețea, dar poate e de la vreun router, apoi m-a sunat cineva de la ,,tehnic,, să ma întrebe daca sunt sigur ca am cablul inserat in mufa LAN. Intr-un final mi-au spus că sigur vine cineva astă seară până în 22.30, dacă se poate. am zis că se poate deși mi se pare ciudat să trimiți un depanator la ora asta, însă oricum e aproape 22.30 și nu a apărut omul.
Din fericire am un modem wireless Vodafone ( btw, tks Dora) care m-a scos din necazuri. Pentru 10-15 Euro/lună e foarte tentant, limita de 1-2GB mă cam pune pe gânduri dar în rest se mișcă destul de bine, 1398 kbps pt download și 332 kbps pt upload la ultima testare.