Monday, March 27

Fantezii despre angajatii care lucreaza in open space si managerii acestora

Sa intram direct in problema, lasam introducerea la final :)
  • Angajații își doresc să își poată desfășura munca fără întreruperi. Un fel de stahanovism corporatist.
  • Beneficii precum mâncarea gratuită sunt mult mai puțin importante pentru ei decât posibilitatea de a se concentra fără a fi întrerupți.
  • Managerii se așteaptă ca angajații să fie conectați permanent la la munca lor de la birou. Din pacate, doar 40% dintre aceștia spun că dispozitivele pe care le folosesc acasă sunt compatibile cu echipamentele și aplicațiile de la birou.
  • Conexiunea constantă poate duce la un comportament obsesiv și poate cauza epuizare.
  • Peste o treime din angajați își folosesc obsesiv dispozitivele tehnologice, din nevoia de a fi la curent cu cele mai noi informații sau din cauza presiunii sociale. Houston, avem o problema!
  • Managerii nu observă problemele. Aproape două treimi dintre ei spun că angajații lor dispun de tot echipamentul de care au nevoie pentru a nu fi distrași la birou, în timp ce mai puțin de o jumătate dintre angajați sunt de acord cu această afirmație.
  • Zgomotul și factorii care distrag atenția au un impact major asupra productivității
  • Managerii ar trebui să inițieze un dialog cu angajații, pentru a stabili exact care sunt nevoile acestora la locul de muncă sau pentru a lucra de acasă și de ce echipamente au nevoie.
  • Companiile ar trebui să le ofere angajaților locuri liniștite, spații și echipamente adecvate pentru a se putea concentra pe ce au de făcut. Adica open space sucks :)
  • Companiile ar trebui să își încurajeze angajații să se deconecteze după terminarea programului, pentru a găsi un echilibru între job și viața personală.
  • Satisfacția angajaților și productivitatea acestora contribuie în mod direct la succesul financiar al unei companii. 
Bulett-urile apartin unui studiu realizat de Plantronics și Oxford Economics, pe tema fanteziilor dorintelor salariaților care lucreaza in open space si a managerilor acestora. 1200 de intervievati.
.