Sunday, June 5

Impresii de la Maratonul Vinului

Sambata am biciclit la Maratonul Vinului, eveniment organizat in premiera in zona Urlati/Prahova intr-o zona submontanta, printre podgorii, sonde si livezi. ( imagine: mayab_art@yahoo.com) Organizarea a fost implecabila, de la site si inscriere pana la informarea asupra traseului si logistica de la fata locului. (cu exceptia a 3-4 marcaje indoielnice, furate se pare insa de localnici). S-au inscris cca 400 de persoane. Am participat la cursa de 30 Km cu 700m diferenta de nivel impreuna cu Emil Nedelcu aka Biciclistul.ro (care a participat in cadrul BikersTeam) existand si un traseu de 55 km pentru cei mai bine pregatiti.

Startul si sosirea au avut loc in fata Primariei Urlati, unde s-a adunat destul de multa lume: insotitori si localnici.
Pana vineri, ne-am temut de ploaie si noroi dar am ajuns arsi de soare la o temperatura de cca 36-37 grade dupa unele masuratori. Primii 7-8 km ai cursei au fost o urcare continua si pentru ca nu mi-am „setat” bine cadenta am ajuns relativ epuizat la primul punct de alimentare unde ceva glucoza m-a mai pus pe picioare. Din pacate insa am plecat de acolo cu o sticla de apa in mana, pe care m-am gandit ca va trebui sa o arunc prin iarba si prin urmare am avut neinspirata idee sa ma intors in sa ca sa o arunc spre cortul organizatorilor...urmarea am dat intr-o groapa si am cazut destul de urat :(( Am recuperat ceva pe coborari dar mi-ar fi trebuit o furca mult mai performanta ca sa merg la limita. In final, am ajuns pe pozitia 59 din 243 de participanti (29 la categoria de varsta 30-39) inscrisi la semimaraton/barbati.

Una peste alta, a fost distractiv, toata lumea a fost multumita de organizare, de sponsori, de atmosfera, iar Maratonul Vinului a castigat foarte mult la notorietate si va deveni cu siguranta cel mai apreciat eveniment de profil din sudul tarii.


Nu am facut poze, asa ca pentru imagini de la start si din timpul competitiei vizitati Freerider.ro