Saturday, March 19

BCR si feedback-ul clientilor

Incerc sa fac o plata prin 24bancking de la BCR dar am surpriza ca aplicatia de Internet Banking sa nu-mi permita introducerea in campul „numar factura” a unei valori care sa inceapa cu „zero”. (o factura Vodafone). Primesc acelasi mesaj: introduceti un nr valid. Sun la serviciul de suport, ii explic problema unei tipe si ma transfera la serviciul tehnic. Repet povestea insa nu o conving pe interlocutoare care imi cere sa fac o captura de ecran cu mesajul de eroare afisat, sa trimit imaginea la serviciul tehnic alaturi de o sesizare si o sa-mi dea un raspuns. O intreb daca nu e mai simplu sa verifice ea direct in 24banking ca daca e de la tehnic sigur are acces si ca poate campul respectiv a fost definit sa accepte doar valori pozitive, asa cum cel de la „data,, nu accepta decat formatul zi.luna.an etc. Nu pare dispusa la dialog asa ca renunt. Am introdus nr de factura fara „zero” si sper ca Vodafone sa nu-mi intrerupa serviciile. Migalos cu feedback-ul de la clienti in RO dar altfel banca e plina de social media and stuff :(