Wednesday, June 2

,,Serviabil,, in comertul online

Un momentariu al TheBride la topicul despre gestiunea stocurilor in ecommerce mi-a adus in fata un termen pe care nu ma gandeam sa-l asociez cu aceasta forma de comert: SERVIABIL.
Ce inseamna pentru un comerciant online a fi ,,serviabil,,? Ca are marfa comandata? Ca o livreaza la timp? Ca o livreaza intacta? Ca iti semnaleaza situatiile de out of stock? Ca nu te taxeaza suplimentar pentru transport?....
Nu ma astept si nu imi doresc sa fie serviabili. Ma pot multumi cu un strop de profesionalism. Nu vreau sa ma sune, nu vreau sa-si ceara scuze, nu vreau sa imi trimita felicitari de ziua mea, nu am nevoie sa fie ,,serviabili,,. Tot ce vreau este sa-mi ofere un pret bun, sa aiba marfa in stoc si sa o livreze in termenul precizat pe site. Nu vreau o relatie personala cu un magazin online. Pentru asta, exista alte forme de comert/servicii unde apreciez ,,serviabilitatea,, si sunt dispus sa platesc pentru asta.